Yhtiö hakee Authentic Lapland brändillään uutta markkina-aluetta autenttista arvomaailmaa arvostavasta edullisen luksuksen turismista. Yhtiö uskoo koronan jälkeisen matkailun muuttuvan suurista incentive- ja ryhmämatkoista pienryhmiin, samoin uskotaan yksilöllisen matkailun kasvattavan suosiotaan.
Uusi matkailumuoto keskittyy toimimaan Lapin alueella. Se on malliltaan pioneeri autenttisessa ja kestävässä luksusmatkailussa, jolla haetaan uutta kohderyhmää laajemmasta asiakaskunnasta.
Tällä hetkellä Luxury Action Oy on keskittynyt korkeatasoisiin high-end matkapaketteihin.
”Meiltä on puuttunut tuote niin sanottuun affordable ja mid- luxury asiakkaille. Olemme luoneet Authentic Lapland brändin ja tuoteperheen vastaten kasvavaan kysyntään”, sanoo Luxury Actionin toimitusjohtaja Janne Honkanen.
”Valitsemme koko tuotantoketjun kestävän kehityksen ja autenttisuuden arvoja vaalien. Asiakkaamme haluavat kuulla ja oppia matkallaan paikallisuudesta sekä jakaa sitä tietoa kotiin palattuaan. Näin matkailijalle jää laajempi muistijälki matkastaan. elämyksistään, kulttuurista ja tapaamisistaan ihmisistä.”
Lisätiedot: Janne Honkanen, puh: 044 515 1796
Psst… Tilaa Rovaniemen matkailuvinkit sähköpostiisi niin saat parhaat vinkit ja edullisimmat tarjoukset!