0

Arctic Rally Finland Powered By Capitalbox houkutteli miljardien yleisön jo ennen kisan starttia

 

Tapahtuman potentiaalinen uutismediatavoittavuus globaalisti jo ennen tapahtuman käynnistämistä, oli miljardiluokkaa. Tapahtuman saama kansainvälinen kiinnostus ja medianäkyvyys oli jo ennen kisaa verrannollinen Rovaniemellä vuonna 2019 järjestetyn Arktisen neuvoston ulkoministeriökokouksen kanssa.

 

Arctic Rally Finland The Rally teams day in Santa Claus Village

Kisaviikko räjäytti mediapotin!

Itse tapahtuman potentiaalinen globaalin uutismedian tavoittavuus oli lopulta lähes 5 miljardia näyttökertaa. Uutismedian potentiaalisen media-arvon ollessa huikeat 44 miljoonaa euroa tapahtumaviikolta ja saman verran jo tapahtumaa edeltävältä ajalta, puhutaan tapahtumien osalta poikkeuksellisen kovasta media-arvosta

Vastaavasti sosiaalisen median potentiaalinen tavoittavuus oli tapahtumaviikon aikana 505 miljoonaa näyttökertaa, media-arvon ollessa tuolta viikolta 2,5 miljoonaa euroa. Arctic Rally Finlandin kuljettajat, tiimit ja ralliorganisaatiot jatkavat tapahtuman levittämistä sosiaalisen media kanavissaan ja verkkosivustoillaan, joten ansaittu media-arvo kasvaa koko ajan.

Rovaniemi houkuttelikin Rallin MM-Sarjan tähtikaartin kaikkien aikojen ensimmäiseen Arctic Rally Finland Powered by CapitalBox -kisaan, ja Lapissa nähtiinkin rallimaailman huippunimiä.

Sukella vielä lumiseen kisatunnelmaan ja katso After Movie>>

After Movie ARF21 Visit Rovaniemi

Takaisin uutislistaukseen

Näitkö jo nämä?

Psst… Tilaa Rovaniemen matkailuvinkit sähköpostiisi niin saat parhaat vinkit ja edullisimmat tarjoukset!

Mitä haluat matkoiltasi eniten?